transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 17-02-2007

Fanta - promovare online pentru Fanta Pink Grapefruit alaturi de Neogen

Fanta - promovare online pentru Fanta Pink Grapefruit alaturi de Neogen

Neogen si Fanta au anuntat ca vor desfasura online, pentru marca Fanta Pink Grapefruit, o promovare interactiva cu totul inedita - petrecere online, in contextul zonei Noi2.ro. Conform www.fanta.ro, odata cu lansarea Fanta Pink Grapefruit, site-ul Fanta va fi pe 22 februarie 2007, laora 20.00, "gazda utilizatorilor dornici de distractie".

"Ce se poate face la o petrecere online? Cam aceleasi lucru ca la un party normal: bei lichide (in cazul de fata Fanta Pink Grapefruit), asculti super muzica, intri in vorba cu altii, poti sa agati, sa discuti filozofie sau pur si simplu sa te energizezi, castigi premii (daca prestezi corespunzator), poti sa si dansezi. MC Hambar 18 va face oficiile", se arata in sursa citata.

Mediul online pare sa fie in anul 2007 marcat de executiile speciale, dincolo de publicitatea clasica. In prezent, ca si Fanta, Volvo a ales mediul online pentru a promova o atitudine speciala legata de modelul C30, prin website-ul www.loveit-hateit.ro.

De asemenea, publicitatea in general in 2007 pare sa fie marcata de inovatie, de nevoie de a depasi limitele obisnuite pentru a atrage atentia potentialilor clienti - exemple pot fi ING Bank (campania generala plus designul exterior al agentiilor ING Office) si Bergenbier (reclama outdoor speciala).

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar