transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 20-09-2006

Festivalul Internetics premiaza publicitatea pe net

Festivalul Internetics premiaza publicitatea pe net

Pentru anul 2007, previziunile privind piata virtuala romaneasca apreciaza un numar de 7 000 000 de utilizatori. Astfel, internetul devine si in Romania un instrument important de transmitere a mesajelor, in completarea mediilor consacrate de promovare, subliniaza organizatorii Internetics intr-un comunicat de presa remis www.SMARTfinancial.ro.

Bogdan Naumovici, Director de Creatie Leo Burnett Romania si membru in juriul de anul acesta al competitiei Internetics Web Promo observa necesitatea utilizarii mediului de comunicare adecvat in functie de specificul publicului tinta vizat: "As putea sa dau citate pompoase despre evolutia mediului virtual. Nu am sa va spun decat atat: in niste focus grupuri printre studentii din Regie, 80% dintre ei nu vazusera nici un spot Bergenbier anul trecut. Toti insa stiau despre Batman".

Studiile actuale demonstreaza faptul ca majoritatea utilizatorilor romani de Internet au o atitudine pozitiva fata de publicitatea online, reclamele din spatiul virtual fiind percepute ca informative, creative si interesante. Atitudinea pozitiva asupra campaniilor online incurajeaza advertiserii sa foloseasca din ce in ce mai mult aceasta resursa de exprimare si sa aloce bugete tot mai mari acestui tip de comunicare. In consecinta, exprimarea online este astazi o resursa pretioasa in cadrul unei campanii de advertising, se arata in aceeasi sursa.

In ciuda deschiderii internautilor romani catre publicitatea online, eficienta acesteia depinde in mare masura de factori precum calitatea executiei, adaptarea mesajului la publicul tinta, gradul de interes pentru informatia oferita si orginalitate.



Incepand de anul acesta, competitia Internetics Web Promo din cadrul Festivalului Internetics premiaza cele mai bune elemente de publicitate online, dedicandu-i doua categorii: A2. Advertising online (campanii de banner-e, e-mail marketing, viral video, jocuri) si A3. Campanii interactive. Alaturi de Bogdan Naumovici, membrii juriului acestei competitii sunt Catalin Marin, Dragos Novac si Stefan Liute.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar