|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 05-03-2010 |
Garantia orice ar fi - campania Toshiba continua
Alte stiri la aceasta categorie
Toshiba, unul dintre producătorii de top în domeniul computerelor, lansează prima campanie regională de comunicare pentru promovarea pachetului unic de beneficii Garantia orice ar fi.
Pentru a oferi o mai bună înţelegere pentru Garantia orice ar fi în regiunea SEEI (Europa de Sud-Est şi Israel), Toshiba va derula în această regiune diverse activităţi de comunicare în cadrul noii campanii, precum un nou blog de companie (www.garantiaoricearfi.ro), o serie de clipuri video online, concursuri, comunicare cu bloggeri, iniţiative pe Facebook şi programe speciale pentru retail.
Goran Kurt, Marketing Manager, South Eastern Europe & Israel, Computer Systems Central Europe: "Garantia orice ar fi de la Toshiba este disponibilă în continuare şi vrem ca toţi consumatorii să ştie despre ea. Această nouă campanie sprijină strategia noastră de a-i face pe oameni să înţeleagă că, pe lângă laptop-uri fiabile şi de calitate, Toshiba vrea să ne asigure că experienţa clienţilor cu produsele sale nu va fi afectată orice ar fi".
Lucian Condruz, Sales Manager, România, Toshiba Europe GmbH: "Garantia orice ar fi a fost lansată acum un an, la momentul potrivit, având în vedere situaţia de atunci a economiei. Prin intermediul acesteia, am întărit poziţia Toshiba ca un brand de încredere pentru parteneri, cât şi pentru clienţii finali. Prin intermediul acestei garanţii clienţii noştri se pot simţi întotdeauna în siguranţă atunci când cumpără un laptop Toshiba".
Garantia orice ar fi oferă clienţilor care achiziţionează un laptop un pachet adiţional de beneficii, care constă în patru tipuri de acoperire:
Garanţia mulţumirii - Clientul poate utiliza produsul pentru diverse activităţi însă, dacă nu este complet mulţumit de laptopul achiziţionat, îl poate returna în termen de două săptămâni de la data achiziţionării. Orice ar fi.
Acoperire în caz de deteriorare accidentală - Toshiba va înlocui sau va repara laptopul dacă acesta a fost deteriorat accidental în primul an de la data achiziţionării. Orice ar fi.
Acoperire în caz de furt – Toshiba oferă clienţilor un laptop identic sau unul echivalent în cazul în care laptopul original a fost furat în primul an de la data achiziţionării. Orice ar fi.
Protecţie unică împotriva şomajului - Clienţii care cumpără un laptop Toshiba vor putea să solicite rambursarea banilor în cazul în care îşi pierd locul de muncă în termen de un an de la achiziţionarea laptopului, Toshiba permiţându-le, prin această ofertă, să păstreze modelul achiziţionat. Orice ar fi.
Această garanţie este gratuită şi este disponibilă pentru toate laptopurile Toshiba achiziţionate pe canale oficiale. Pentru a fi eligibili pentru acest pachet de beneficii, clienţii trebuie să accepte termenii şi condiţiile garanţiei şi să îşi înregistreze noul laptop pentru garanţia standard de la Toshiba şi pentru Garantia orice ar fi în 7 zile de la achiziţionare, pe site-ul www.nomatterwhatguarantee.com .
Campania va rula în următoarele ţări: Bulgaria, Croaţia, Cipru, Grecia, Israel, Malta, România, Serbia şi Slovenia. Campania a fost dezvoltată la nivel regional de grupul de comunicare McCann Worldgroup România, prin agenţiile McCann Erickson, Universal McCann, McCann PR, MRM Worldwide şi Momentum..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|