transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 15-10-2006

Germanos, Euro-GSM si Internity - duelul dealerilor GSM in publicitate

Germanos, Euro-GSM si Internity - duelul dealerilor GSM in publicitate

Pana nu demult, piata de telefonie mobila, din punctul de vedere al dealerilor, se baza aproape exclusiv pe promovarea realizata de companiile de telefonie mobila si de companiile producatoare de terminale si accesorii GSM-CDMA. Germanos, Euro-GSM, CG&GC, Internity si GlobalNet (branduri Avenir Telecom), Dasimpex, B Mobile, Lexor, Dasino si alte retele de retaileri de telefonie mobila au mizat mai mult pe publicitate la nivel local si in special in print, pe marketing direct, pe extinderea geografica si... pe dinamica pietei.

Mai nou, cele mai importante companii de profil - Germanos, Euro-GSM si Internity, ajunge la o retea nationala de magazine, au inceput sa se promoveze mai puternic inclusiv prin reclame TV si publicitate online - vorbim astfel de bugete impresionante.

Tonul a fost deschis de Germanos (dealer Cosmote si Vodafone), care si in trecut, constant, promova diverse oferte inclusiv prin reclame TV si cataloage de prezentare inserate in reviste si ziare. Ulterior, Internity (dealer Cosmote) si Euro-GSM (dealer Orange) si-au creat strategii de promovare concretizate cu executii video si online marketing, pe langa metodele deja utilizate in trecut.

Concurenta este tot mai mare, iar retailerii organizati in retele beneficiaza de posibilitati de promovare mai coerente, dar si de servicii mai bune. Cele mai multe magazine de telefoane mobile sunt locale si sunt cel mult incadrate in micro-retele. Internity a inceput o campanie mai puternica de promovare imediat dupa ce a renuntat la contractul cu Orange si a semnat cu Cosmote, modificandu-si pana si identitatea vizuala pentru a marca schimbarea.

In privinta promovarii, Germanos mizeaza mereu pe calitate si profesionalism, Internity pe servicii si pe preturi, iar Euro-GSM pare sa targeteze (poate chiar riscant) mai mult tinerii, cu motto-ul "cel mai tare din sistem" si sintagma "salutul noii generatii".

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar