Google reprezinta principala retea de publicitate online disponibila in lume la ora actuala, iar Adwords o forma de publicitate CPC in care se platesc click-uri. Dupa lansarea serviciului Adwords in Romania advertiserii au inceput sa il foloseasca destul de timid, insa anul 2007 a marcat un adevarat boom al campaniilor Adwords, sprijinit foarte mult de lansarea serviciului Google Adsense (publicitate contextuala pe site-uri) si in limba romana.
Speed Promotion este una dintre agentiile de publicitate romanesti care au furnizat acest serviciu si deruleaza campanii online prin Google Adwords incepand din anul 2004.
"Toate campaniile online pe care le derulam includ si o componenta Adwords – iti ofera posibilitati incredibile de targetare, control al costurilor si reprezinta un instrument de marketing foarte util – din rapoartele campaniilor poti afla cati oameni au cautat un anumit cuvant cheie intr-o perioada data (inclusiv detaliat pe ore si zilele saptamanii)", a declarat Dorin Boerescu, Managing Partner Speed Promotion.
"In cifre concrete, campaniile noastre Adwords in reteaua de cautare Google au crescut cu peste 300% in acest an - daca in primele 7 luni ale anului 2006 rezultatele in reteaua de cautare au constat in 1.170.000 afisari si peste 33.000 click-uri, in perioada similara a anului curent am obtinut peste 5.700.000 afisari si 200.000 de click-uri - o crestere extrem de mare atat a numarului de afisari, cat si a eficientei", a adaugat Dorin Boerescu.
Cresteri foarte importante s-au inregistrat si in reteaua de continut unde s-au obtinut in primele 7 luni ale lui 2007 peste 29 milioane de afisari si 50.000 de click-uri. Comparand rezultatele obtinute in primele 7 luni din 2006 si respectiv 2007, rata de click a crescut de la cca 2,8 % la cca 3,5 %, in paralel cu triplarea numarului de afisari.
"Estimez ca ritmul de crestere se va pastra pentru cel putin inca un an. Este o nisa in formare in care noi credem foarte mult – in consecinta investim resurse semnificative in dezvoltarea departamentului si formarea de specialisti. Eficienta acestui tip de reclama este cu mult mai mare decat a oricarei alte forme din publicitatea traditionala", a mai precizat Dorin Boerescu.
Speed Promotion este agentie de publicitate full service, infiintata in 1997, care ofera servicii de strategie, creatie, media planning & buying, productie, organizare de evenimente, campanii online. Printre clientii pentru care Speed Promotion a realizat campanii online se numara: Depozitul de papetarie, Midocar, B.D.T., Reload Film, Fides, K.S. Test, AutoItalia, Neoland Invest, BTWC, Initiative Media, Vitrina Advertising. Speed Promotion estimeaza pentru 2007 o cifra de afaceri de peste 1.400.000 euro, din care 150.000 o vor reprezenta campaniile online.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.