transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 01-08-2006

Heineken Bartenders Club - promotia integrata online-offline se incheie

Heineken Bartenders Club - promotia integrata online-offline se incheie

Promotia integrata online/offline Heineken Bartenders Club si-a desemnat castigatorul marelului premiu, la finalul unul proces complex de jurizare, desfasurat pe o perioada de 3 luni. Conceptul si platforma online pentru desfasurarea promotiei au fost dezvoltate de Senior Software, in colaborare cu agentia Grey Worldwide Romania, se arata intr-o informare de presa transmisa catre portalul financiar de informatie www.SMARTfinancial.ro.

Heineken a derulat in perioada 1 aprilie - 28 iulie 2006, promotia integrata online/offline Heineken Bartenders Club, o competitie dedicata barmanilor care servesc in locatiile Heineken din intreaga tara. Heineken a lansat o provocare barmanilor profesionisti, avand ca punct de atractie o incursiune in visul olandez, Amsterdamul, precum si alte numeroase premii.

Timp de 3 luni, in perioada 1 aprilie - 30 iunie 2006, barmanii inscrisi in competitie pe site-ul bartenders.heinekenmusic.ro au acumulat punctele necesare castigarii diverselor premii acordate lunar, iar castigatorul a fost selectat atat in urma criteriilor pe care trebuia sa le indeplineasca odata ce s-a inscris in program, cat si in urma voturilor publicului.

In ultima faza a promotiei, desfasurata integral online, publicul a fost invitat sa voteze barmanul preferat pe site-ul dedicat promotiei, bartenders.heinekenmusic.ro. La finalul votului online, din lista celor 9 finalisti, a fost desemnat, prin tragere la sorti, marele castigator al excursiei pentru 2 persoane la Amsterdam.

Marca Heineken este prezenta in peste 170 de tari din intreaga lume.

In 2004, volumul total de vanzari al grupului Heineken a fost de aproximativ 122 de milioane hectolitri, din care vanzarile marcii Heineken s-au ridicat la 23 de milioane hl. Heineken face parte din portofoliul BRAU UNION Romania, alaturi de marcile Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau si Bucegi.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar