transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 01-03-2007

MakeLoveNotSugar.ro - campanie online pentru Pepsi Max si Pepsi Light

MakeLoveNotSugar.ro - campanie online pentru Pepsi Max si Pepsi Light

Graffiti BBDO si Pepsi au lansat recent o noua campanie de imagine pentru cele doua branduri - pereche No Sugar: Pepsi Max, cu target masculin, si Pepsi Light destinat femeilor - "un cuplu infailibil si fara pic de zahar. Intr-o perioada în care esti asaltat din toate partile de mesaje dulci si foarte dulci, Pepsi se diferentiaza, ca intotdeauna prin atitudine si te invita pe www.makelovenotsugar.ro - un blog public unde oricine poate posta un articol, un comentariu, o poezie, un film sau imagini despre ce înseamna dragostea adevarata pentru fiecare. Fara dulcegarii!".

Cei care accepta provocarea si vor posta pe blog participa la tragerea la sorti pentru unul din premiile speciale de cuplu - o pereche de iPods nano (roz si albastru) si o pereche de ceasuri Swatch, au anuntat reprezentantii companiilor implicate, citati de ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

Campania se desfasoara aproape exclusiv în mediul online si este promovata printr-o campanie de bannere si machete în B 24 FUN. Echipa creativa responsabila de acest proiect din partea Graffiti BBDO: Ema Prisca, Creative Director, Adina Basag, Copywriter, Diana Cristea, Art Director, Florin Dulgheru, Account Manager, Ana Sipciu, Account Manager, Cristian Calinescu, Account Executive, agentia de media a fost Media Direction, iar planificarea media a fost supervizata de Cristi Mucichescu, Director Executiv Media Direction. Din partea PepsiCo International: Calin Clej, Marketing Manager CSD.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar