Pentru a marca cei 15 ani de activitate pe piata auto din Romania, Midocar si Speed Promotion au demarat o ampla campanie de promovare, centrata pe principalele atribute ale distribuitorului bucurestean. Campania se desfasoara în perioada iunie-noiembrie 2007 în Bucuresti si va folosi mai multe canale de comunicare: radio, internet, outdoor, presa scrisa si actiuni de BTL, se arata intr-un comunicat de presa remis www.SMARTfinancial.ro.
"Conceptia grafica a tuturor elementelor de promovare folosite în cadrul acestei campanii a fost realizata de catre Speed Promotion, avand ca elemente centrale atributele cu care sunt asociati Midocar si Volkswagen, înca de la începuturi, în 1992: competenta, încrederea, siguranta si bucuria de a trai viata în toate ipostazele ei".
Spoturile radio, realizate sub forma unor testimoniale, prezinta experinte traite de clientii Midocar pe parcursul acestor 15 ani si au fost concepute si realizate de catre Speed Promotion. Campania radio va rula pe toata durata campaniei pe posturile Kiss Fm si Radio 21 si va fi completata prin promovare pe alte medii: panotaj stradal, aparitii în presa de specialitate si de o campanie de promovare online, pe site-uri auto si de business, pentru care au fost rezervate peste 1.600.000 de afisari.
Componenta de BTL a acestei campanii de imagine se va derula în perioada iulie-august si consta în amenajarea unor spatii pe Autostrada Soarelui în cadrul carora soferii sa se poata bucura în avanpremiera de 15 minute de relaxare pe plaja alaturi de masini Volkswagen si muzica de vacanta.
Echipa care a participat la realizarea acestei campanii este compusa din: Ioana Cristina Burcescu - Responsabil Marketing Midocar, Marcela Ionescu - Director Vanzari autoturisme Volkswagen Midocar, Florin Negulescu – Account Manager Speed Promotion, Luiza Lican – BTL Executive Speed Promotion si Valentin Vacarus – Client Service Director Speed Promotion.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.