Cu un milion de utilizatori, compania Neogen a anuntat recent, intr-un comunicat de presa remis ziarului financiar exclusiv electronic www.SMARTfinancial.ro. "Prin Mesajul Publicitar puteti sa va targetati audienta dintr-un 1 milion de utilizatori Neogen, in functie de varsta, sex, locatie, categorie profesionala, ocupatie si profil business", spun cei de la Neogen.
"Clientii targetati vor primi mesajul in casuta de Mesaje de la Neogen, fara a fi considerat Spam. Platiti doar pentru rezultate: veti fi taxati doar pentru mesajele citite (0.05 euro/mesaj, bugetul minim 100 euro)", se precizeaza in aceeasi sursa.
Oficialii Neogen subliniaza ca targetarea demografica avantajeaza advertiserii al caror scop este sa ajunga la clientii dintr-o anumita regiune geografica, oras sau locatie. Astfel, instrumentul accentueaza dedicarea Neogen unei categorii de mici intreprinzatori, care pot sa se promoveze pe internet platind numai pentru rezultate si realizand campanii inclusiv de mici dimensiuni.
Intr-un moment in care piata publicitatii online promite mari schimbari generate de o tot mai mare concurenta intre agentii, fiecare companie ce administreaza spatii publicitare pe internet incearca sa investeasca in pozitia sa si sa profite de dinamica actuala pentru a creste si mai mult. Neogen nu face exceptie, anuntand inclusiv ca isi propune sa creeze concurenta reala si pentru celelalte agentii din piata, luptand pentru atragerea clientilor mari, ce investesc in campanii voluminoase.
Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.