|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 26-03-2010 |
Premiera noului spot New Yorker si inaugurarea celui de al 777-lea magazin in Europa
Alte stiri la aceasta categorie
Pe 1 aprilie 2010, New Yorker va incepe difuzarea noului sau spot TV Dress for the moment in intreaga Europa si, de asemenea, va inaugura cel de al 777-lea magazin.
Dupa succesul spotului TV “Drop Dead Gorgeous” din primavara anului 2008, compania de moda pentru tineri din Brunswick prezinta in premiera, pe 1 aprilie 2010, urmatorul spot din seria “Dress for the moment", intitulat “Beduin”, care va rula in Europa pe marile si micile ecrane. Si de aceasta data, spotul ofera publicului o mare doza de creativitate si entertainment.
In noul spot, New Yorker calatoreste spre granitele infinite ale Saharei. Departe de lumea civilizata, o familie de beduini nomazi duc o viata monotona, pana in momentul in care, asa cum se intampla deseori in filmele din seria “Dress for the moment”, lucrurile iau o intorsatura neasteptata, iar New Yorker trezeste la viata desertul.
Ideea spotului a fost generata “In-house”. Astfel, “Beduin” este cel de-al 8-lea spot creat pe baza ideilor angajatilor New Yorker.
Directorul de marketing Volker Putzman a ramas impresionat inca din timpul filmarilor de ideea generata in-house: “Am reusit sa cream ceva complet nou si sa aratam o noua latura a personalitatii New Yorker. Acest spot demonstreaza aplecarea noastra catre diversitatea internationala si extinderea continua a brandului, scotand totodata in evidenta aniversarea celui de-al 777-lea magazin New Yorker.”
Spotul a fost filmat intr-o singura zi in orasul marocan Erfoud, de catre casa de productie berlineza Module 4. Campania “Dress for the Moment” a fost realizata pentru prima oara de catre regizorul Ayassi, cu o experianta vasta atat in spoturi publicitare cat si in clipuri muzicale, scenaristica si productie. De asemenea, in “Vincent”, Ayassi si-a dovedit talentul ca regizor de film.
Muzica a fost aleasa special pentru a se potrivi cu atmosfera orientala a productiei. Sunetele clasice orientale acompaniaza perfect imaginile spotului.
Spotul va rula in Europa de la 1 aprilie 2010 in mai mult de 4000 de cinematografe din 25 de tari. De asemenea, spotul va fi difuzat pe mai mult de 60 de canale TV din 10 tari: Ungaria, Polonia, Slovenia, Spania, Republica Ceha, Slovacia si Olanda, Germania, Austria si Elvetia.
In plus, New Yorker a lansat pentru prima oara o campanie de publicitate online in 22 de tari si isi va monitoriza de asemenea activitatile online din sfera BTL (below the line).
Spotul este disponibil pe YouTube si pe site-uri de socializare ca Facebook, StudiVZ, MySpace si SchulerVZ.
In completarea noii sale campanii inspirata de Orientul Indepartat, New Yorker va da startul unei competitii-loterie pe www.newyorker.de, unde participantii pot castiga in total 777 premii, incluzand excursii in Dubai si premii in bani in valoare de 7777 Euro..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Dileep
eu sunt şi bună (creştineşte ;) )am făcut şi modificarea şi şi şi . mmmm, ce-mi place ianiha aiada' pă călduroaiele astea, doar een fotografiiai fost, iar, een Oradea şi noi n-am ştiut să dăm cu-o bere-n tine :lol:
|
Boba
foarte bine ca miscarea OWS inccraea sa cristalizeze niste revendicari care sunt sintetizate bine de altfel in spot ai vrea fete incruntate si pumni stransi? abia astepti sa-i identifici pe protestatari cu noii comunisti nu? bine cel putin ca nu vezi lupta de clasa in retorica anti-banci inteleg, fenomenul tu cu cine faci banking trebuie aparat subtil
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|