transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 21-10-2006

PremiiUrbane.ro - si tutunul face marketing prin componenta online

PremiiUrbane.ro - si tutunul face marketing prin componenta online

Trebuie sa ai 18 ani impliniti pana la data de 28 septembrie 2006 si sa fii fumator ca sa poti accesa site-ul web www.premiiurbane.ro. Motivul este simplu - promotia desfasurata prin componenta online este a unui producator de tutun - L&M de la Philip Morris. Campaniile promotionale sunt un lucru obisnuit pentru marcile de tigari, datorita luptei acerbe de pe piata romaneasca si mai ales modului in care consumatorii isi aleg, adesea, brandul.

Componenta online este insa mai putin utilizata de marcile de tutun, PremiiUrbane.ro fiind mai degraba asemanator cu promotiile Pepsi & Start Foods - PepsiMusic.ro, Unipodnanopeora.ro. Interesant este ca PremiiUrbane.ro este exclusiv componenta de finalizare a promotiei - se adreseaza doar celor ce au cumparat un pachet de tigari si au cod unic cu care pot participa la promotie; nicaieri pe website nu se precizeaza numele L&M sau Philip Morris, iar asemanarea cu brandul este destul de vaga.

Campania se bazeaza pe un soft automat care recunoaste codurile castigatoare - premiile sunt genti, aparate foto Olympus, MP3 Playere si scutere. Regulamentul promotiei nu este disponibil online, dar se poate comanda apeland Info Line.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar