transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 27-04-2007

Promovare Furazolidon pe internet - peste 60.000 de utilizatori

Promovare Furazolidon pe internet - peste 60.000 de utilizatori

Campania de promovare Furazolidon a avut succes in special datorita site-ului www.povestistanjenitoare.ro, care a inregistrat peste 60.000 de utilizatori, dar si a celor 3 spoturi, cel mai placut fiind cel cu elefantul, se arata intr-un comunicat trimis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

"Medicamentul nostru scapa lumea de diaree, in timp ce activitatile si comunicarea noastra scapa lumea de dezinhibare, de subiecte tabu, de inchistare. Intentia noastra este sa intinerim brandul si, in timp, sa construim un brand cult. Pentru ca parintii si bunicii nostri sunt loiali brandului acesta 'no matter what', dar noi, tinerii il percepem ca invechit si ne-am indreptat spre alte antidiareice, brandul având de suferit pe termen lung din cauza asta. Comunicam emotional si facem advertainment. Si rezultatele vor veni de le sine. Pentru ca, in aceasta categorie de medicamente, produsele au cam acelasi beneficiu functional si personalitatea brandurilor, prin loializare, va fi cea care va incuraja in timp cumpararea", a afirmat Simina Leotescu, Head of Strategic Planning Propaganda.



"Suntem incantati ca reusim sa inovam in comunicare, mai ales in categoriile atat de dificile in care activam, cu rezultate foarte bune. Campania Furazolidon a reusit sa se distanteze prin originalitate si prin implicarea consumatorilor, reusind sa ne ajute la atingerea obiectivelor de marketing si la (re)construirea unei marci foarte importante pentru noi",a declarat Simona Mihai, director de Marketing si Vanzari Terapia Ranbaxy.

"Mi-a placut mult ideea campaniei inca de la inceput. Sunt bucuroasa ca oamenii reactioneaza si scriu povesti. Numarul mare de vizitatori si de accesari pe YouTube intr-o perioada atât de scurta de timp sunt o dovada a faptului ca avem deja un raspuns pe piata, ca oamenii inteleg si au intrat in joc. Intentionam sa venim cu noi puncte de contact, sa mentinem viu interesul vizitatorilor. O sa vedeti. Nu vreau sa divulg nimic deocamdata", a adaugat Camelia Cristolovean, Product Manager Furazolidon – un produs Terapia Ranbaxy.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar