transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 18-08-2006

Publicitate online - Neogen a introdus targetarea orara

Publicitate online - Neogen a introdus targetarea orara

Cautand sa atraga tot mai multi advertiseri si sa ajunga la valori mai mari ale campaniilor publicitare, compania Neogen a introdus targetarea orara pentru serviciul Publicitate, in sistemul CPM (cost per mia de afisari), se precizeaza intr-un comunicat de presa transmis ziarului financiar exclusiv electronic www.SMARTfinancial.ro.

Aceasta trasatura da posibilitatea advertiserilor de a-si afisa campaniile publicitare online in functie de orele sau zilele saptamanii. Facilitatea de targetare temporala se adauga celor de targetare contextuala (in functie de cuvinte cheie - in sistemul CPC) si cea demografica (varsta, sex, locatie - in cazul Mesajului Publicitar), oferite deja.

"Neogen a introdus aceasta facilitate la cererea advertiserilor si a agentiilor care au dorit sa poata detine un control mai mare asupra managementului campaniilor. Aceasta facilitate se potriveste tuturor clientilor serviciului Publicitate, de la cei mai mici la cei mai mari, de la cei care activeaza pe plan local la cei cu activitati la nivel national, de la cei mai noi la cei mai sofisticati", spun oficialii Neogen.

Advertiserii cu afaceri mici sau cei care activeaza doar pe plan local pot acum sa isi programeze campaniile sa ruleze doar in timpul orelor de varf. Cei mai sofisticati, care urmaresc sa atraga si sa exploateze apoi comportamentul zilnic sau saptamanal al cumparatorilor, pot sa isi modifice campaniile in timp real.

De exemplu, spun cei de la Neogen, un comerciant de produse alimentare poate avea campanii aditionale in timpul pranzului, aceasta fiind perioada in care creste consumul. "Prin punerea la dispozitia consumatorilor a unui control mai mare asupra momentului in care reclamele lor ruleaza si asupra costului acestora, credem ca vom ajuta advertiserii sa genereze profituri mari pentru afacerea lor".



Incepand cu luna septembrie 2006, Neogen isi va vinde spatiile publicitare in mod direct catre clienti si agentiile de publicitate, fara a mai apela la intermedierea unor regii de media (brokeri de publicitate). Aceasta miscare duce la aparitia unui noi jucator important pe piata publicitatii online.

Infiintata in anul 2000, compania Neogen SA este lider regional pe piata serviciilor online (locuri de munca, anunturi de vanzare-cumparare si matrimoniale, jocuri, stiri, publicitate, hosting), cu peste 1 milion de utilizatori inregistrati in Romania si peste 400.000 in Bulgaria si Serbia.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar