transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 06-08-2006

Publicitatea pe internet este apreciata de vizitatori drept un lucru informativ

Publicitatea pe internet este apreciata de vizitatori drept un lucru informativ

Mai mult de 94% dintre cei ce au raspuns unui sondaj realizat online pe siteul web SMARTfinancial.ro apreciaza utilitatea publicitatii online in informare. Targetul principal al portalului de informatie financiara este reprezentat de romanii din clasa medie si clasa business, persoane dinamice cu varsta cuprinsa intre 18 si 45 de ani, studii medii si superioare.


Dealtfel, la intrebarea directa "Va informati din reclamele de pe internet?", un procent identic, 94,64% dintre cei chestionati, au raspuns afirmativ, conform unui sondaj realizat online in cadrul cititorilor portalului financiar de informatie www.SMARTfinancial.ro. Realizat pe un esantion limitat, sondajul are cel mai mare grad de limitare posibil - se bazeaza pe inregistrare prealabila in cadrul unui modul de marketing avansat, SMART financial Poll Contest.

Publicul apreciaza si reclamele cu continut dinamic - 87,50% le considera interesante, atractive. Dealtfel, 76,79% dintre cei ce au raspuns in sondaj au afirmat ca, in general, acorda atentie implicita reclamelor online atunci cand navigheaza pe internet.

Privind tipul de publicitate online care atrage cel mai mult atentia, lideri s-au dovedit bannerele clasice (33,93%) si reclamele care se misca in pagina (tot 33,93%), rezultate bune obtinand si advertorialele (7,14%) si newslettere publicitare (12,50%), dar si branduirea de rubrica (5,36%) si paginile publicitare (7,14%).

De fapt, spun specialistii, in cazul advertorialelor si al branduirilor de rubrica, de multe ori publicul percepe aceste forme de publicitate drept informatie propriu-zisa sau parte de design, astfel ca un contact "brutal" al consumatorului cu publicitatea este evitat.



In acelasi sondaj, 82,14% dintre persoane au spus ca sunt abonate la cel putin un Newsletter pe internet. "Va deranjeaza publicitatea in newsletter, atat timp cat stiti ca respectivul newsletter gratuit de informatie este sustinut financiar prin publicitate?". Nu mai putin de 94,64% au raspuns "Nu", astfel ca publicitatea a devenit un compromis in mare parte acceptat.

Alte rezultate: "Considerati ca o campanie publicitara ar trebui sustinuta si pe internet?" Da 92,86% , Nu 7,14%. "Carui spatiu publicitar ii acordati cea mai mare atentie?" bannere de sus 41,07%, bannere in parti laterale 14,29%, rubrici speciale, articole publicitare 17,86%, newslettere 26,79%. "Obisnuiti sa faceti click pe reclamele pe care le vedeti online?" Da 69,64%, Nu 30,36%.

De asemenea, interesant este ca, privitor la reclamele la bauturi alcoolice, 21,43% dintre cei ce au raspuns pe www.SMARTfinancial.ro spun ca ar trebui interzise, iar 44,64% afirma ca aceastea ar trebui sa aiba si pe internet un regim special.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar