transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-07-2024 4.5468 lei 4.9692 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 26-01-2008

Romania: previziuni optimiste in 2008 pe piata de media & publicitate

Romania: previziuni optimiste in 2008 pe piata de media & publicitate

Grupul Tehnologie, Media şi Telecomunicaţii (TMT) din cadrul Deloitte Touche Tohmatsu a făcut publice recent previziunile din acest an pentru sectorul media. Conform studiului Previziuni Media 2008, publicitatea online se va confrunta cu numeroase provocări în acest an datorită adversităţii exprimate de către consumatori precum şi a normelor de reglementare.

"Direcţiile principale spre care se îndreaptă industria media la nivel global în 2008 vizează posibilităţile de reducere a consumului domestic de energie la aparatele electronice; dezvoltarea relaţiei complementare dintre televiziunea prin internet şi televiziunea tradiţională; scăderea pirateriei online şi creşterea numărului de produse media contrafăcute; diversificarea cinematografelor etc", a declarat Dariusz Nachyla, partener TMT în Central Europe în cadrul Deloitte.

"În ceea ce priveşte România, evoluţia este într-o oarecare măsură aliniată la trendul internaţional, însă există numeroase aspecte în care perspectivele sunt chiar mai optimiste decât media la nivel global, cel puţin în ceea ce priveşte viteza de creştere, dacă nu neapărat valorile nete. Astfel, în ceea ce priveşte publicitatea pe internet, se păstrează trendul prin care publicitatea online va creşte cu peste 50% şi în 2008. Televiziunea digitală şi-a făcut deja loc în casele românilor, iar cel puţin un operator major de televiziune prin cablu va introduce televiziunea IP, cel mai probabil spre sfârşitul anului. În ceea ce priveşte pirateria, ne vom clasa foarte probabil în continuare în urma mediei globale, în ciuda faptului că legislaţia română este mult mai agresivă în acest domeniu. Trendul presei scrise, de migrare către online, se regăseşte şi la noi, însă în acest moment în România publicaţiile online sunt fie proiecte iniţiate direct online fie oglinda unor publicaţii tipărite", a declarat Radu Herinean, Enterprise Risk Services Manager la Deloitte România.

În 2008 se împlinesc 15 ani de la apariţia publicităţii online.

De când s-a vândut primul banner şi până în prezent, industria publicităţii online a ajuns la cifra de 42 miliarde USD. Cu toate acestea, publicitatea online va avea de înfruntat numeroase obstacole în 2008. Unul dintre aceste obstacole este reprezentat de creşterea adversităţii publicului faţă de publicitatea online; cel de-al doilea ar putea fi reprezentat de creşterea opozitiei faţă de monitorizarea comportamentului online. Industria publicităţii trebuie să-şi expună argumentele în 2008. Aceasta va trebui să comunice, de exemplu sub forma unor informaţii gratuite, quid pro quo-ul reclamelor pe internet destinate utilizatorilor finali. Industria publicităţii trebuie să monitorizeze cu grijă aspectele legate de conformitate. Cu cât creşte succesul publicităţii online, cu atât va creşte şi numărul controalelor de reglementare. În 2008, publicitatea online va trebui să facă faţă concurenţei acerbe venite din partea formatelor media tradiţionale.

"Piaţa de publicitate online din România în 2007 este estimată în jurul cifrei de 10 milioane de Euro, o cifră care nu poate fi ignorată de nimeni atunci când are în vedere domeniul publicitar şi ritmul de creştere al publicităţii online în România, mult peste trendul global înregistrat până acum. Dacă în 2005 ponderea publicităţii online din cheltuielile totale de publicitate era de 1%, estimările valorilor reale pentru 2007 aduc piaţa online în jur de 3% din piaţa totală de publicitate, un procent care poate fi deja considerat semnificativ având în vedere şi ponderea la nivel european şi mondial", a declarat Radu Herinean, Enterprise Risk Services Manager la Deloitte România.

Industria televiziunii va avea parte per ansamblu de un an bun. Televiziunea prin internet va contribui cel mai probabil la profitul televiziunii tradiţionale. Acest lucru ar putea părea paradoxal, îndeosebi datorită faptului că televiziunea prin internet a fost percepută de anumiţi comentatori importanţi ca fiind principalul concurent al televiziunii tradiţionale. Televiziunea prin internet este un alt mediu, cu calităţi, set de formate de conţinut şi audienţă total diferite de cele ale televiziunii tradiţionale. Televiziunile tradiţionale trebuie să găsească soluţii prin care canalele online să vină în completarea conţinutului pe care acestea îl difuzează în mod obişnuit.

"În România, televiziunea tradiţională nu este ameninţată de impactul pe care îl are internetul, nici măcar la nivel global, fiindcă până la urmă internetul nu face altceva decât să schimbe metoda de distribuţie a conţinutului care, până la urmă, este tot un produs al televiziunii tradiţionale. Desigur, există oportunităţi importante cum ar fi creşterea posibilităţilor de interactivitate şi aceste oportunităţi vor schimba modul în care percepem şi interacţionăm cu televizorul, însă aceste argumente vor fi în favoarea televiziunii ca serviciu disponibil pentru consumator", a declarat Radu Herinean, Enterprise Risk Services Manager la Deloitte România.

Creşterea semnificativă a numărului de conexiuni broadband în întreaga lume a atras de la sine creşterea pirateriei online. Mărirea vitezei conexiunilor broadband a făcut posibilă pirateria de filme, televiziune şi software. În 2008, lupta cu pirateria digitală ar putea fi câştigată printr-o luptă concentrată, dusă cu ajutorul educaţiei şi al sancţiunilor, ca de exemplu interzicerea accesului broadband, amenzi etc. În 2008, va fi câştigată o luptă împotriva pirateriei, dar întreg războiul împotriva pirateriei se întrevede a fi extrem de violent. Este posibil ca industria media să încerce să caute noi modalităţi prin care să crească gradul de securitate a produselor media.

"În ultimii ani, cinema-ul a înregistrat numeroase progrese. Încasările de la box office au crescut considerabil de la mijlocul anilor 90 până în 2006, anul în care vânzările au totalizat 25 miliarde USD. Perspectivele se arată îmbucurătoare, procentul de creştere estimat fiind de ordinul zecilor. Evoluţia cinematografului poate reprezenta momentul propice pentru a încerca reinventarea formatului asupra căruia nu s-au produs prea multe modificări în ultimii ani. Schimbarea majoră adusă de trecerea la formatul digital nu va afecta prea mult studiourile cinematografice. În 2008, cinematografele dotate corespunzător ar putea proiecta inclusiv evenimente importante, începând cu competiţii sportive şi terminând cu concerte. Marile evenimente sportive şi concertele importante au făcut până acum ca publicul să nu mai aleagă sălile de cinema".

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Yusma
J adorais le jeu de la fiellce petite J ai teste9 avec ma puce et elle adore Le seul proble8me, c est que je ne sais plus faire que la tasse Zut Est-ce que tu n aurais pas d adresses magiques pour re9apprendre . Le style la Tour Eiffel Bises et merci d avance Flo
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar