Anul acesta show-ul auto SIAB va fi prezent pe internet intr-o forma noua si adaptata fiecarei categorii de public, informeaza un comunicat remis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.
Creatorul site-ului este agentia de comunicare online ROM NET. "Am regandit structura website-ului astfel incat sa avem informatii targetate direct catre cele trei categorii de public interesat de SIAB: vizitatori, expozanti si jurnalisti", a declarat Vlad Tocae, directorul agentiei.
Chiar si fara a trece de portile SIAB, fiecare isi regaseste acum pe site informatia specifica in functie de interese. "Desigur, orice forma de vizitare virtuala a Salonului Auto nu inlocuieste experienta fizica. Insa, cine isi doreste sa stea conectat permanent la evolutia evenimentelor de la SIAB o poate face vizitand www-ul evenimentului", a spus Tocae.
Una dintre provocarile ROM NET pentru SIAB 2007 este procesul de updatare in timp real a informatiei pe site; atat in ceea ce priveste stirile, cat si imaginile. ROM NET a gandit si strategia de promovare online a Salonului Auto din acest an. "Ne-am ocupat de creatia layout-ului de banner si am oferit suportul in implemantarea campaniilor de comunicare online ale partenerilor", a afirmat Tocae.
Interesul manifestat fata de site-ul SIAB este acum in crestere. In septembrie, cu o luna inainte de debutul evenimentului, www.siab.ro a inregistrat deja peste 25 de mii de vizitatori unici, in crestere fata de 2005. ROM NET este o agentie web specializata in strategii de comunicare si marketing online, prezenta pe piata inca de la inceputul activitatii pe web-ul romanesc, in urma cu 10 ani.
Printre clientii ai ROM NET se numara branduri internationale precum Bechtel, GlaxoSmithkline, Holcim sau Volvo, cat si companii romanesti: APIA, Catena, Expotek, HotNews.ro, International Leasing. ROM NET lucreaza ca partener cu expertiza pe zona de comunicare online in cadrul unor campanii de anvergura desfasurate la nivel national pe toate media.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.