transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 10-02-2007

Volvo C30 face marketing online in Romania in mod neconventional

Volvo C30 face marketing online in Romania in mod neconventional

Una dintre marcile cu o promovare sustinuta pe internetul romanesc, Volvo (Cars), a lansat recent o campanie de promovare online altfel decat cele clasice - campanie bazata pe un proiect web special, www.loveit-hateit.ro. Proiectul, realizat tehnic de compania ROM NET, propune interactiunea in mod subtil cu brandul Volvo si cu modelul Volvo C30.

Astfel, utilizatorii sunt atrasi sa voteze pe diverse teme - "Care este brandul favorit de parfum barbatesc?", "Ce browser de Internet folosesti?", "Care dintre urmatoarele trupe care vor concerta la Bucuresti iti plac?", "Care este relatia dintre bani si fericire?", "Ce post de radio asculti dimineata in masina?", "Ce parere ai despre Marilyn Manson?". In site este incadrata si imaginea modelului Volvo C30, inclusiv cu o galerie foto. Volvo face astfel o campanie inedita de marketing online, promovand brandul intr-un moment in care utilizatorii din Romania au devenit mai exigenti si raspund mai greu la publicitatea care nu are nimic special.

Ceea ce a dus comunicarea si mai departe este ca mesajul s-a transmis in concordanta cu natura sa - prin implementari speciale pe anumite websiteuri precum www.metropotam.ro, www.hotnews.ro si www.stiriauto.ro (casete speciale integrate si nu afisari de banner contorizate in mod "traditional").

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar