|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 10-03-2010 |
www.nescafe.ro - Nescafe promoveaza brandul online
Alte stiri la aceasta categorie
Nescafe a lansat site-ul www.nescafe.ro, o invitaţie la cafea şi distracţie adresată tuturor internauţilor şi pasionaţilor de cafea, se mentioneaza intr-un comunicat de presa remis www.SMARTfinancial.ro. Aplicaţiile inedite îi introduc pe utilizatori într-o lume interactivă, site-ul oferind în acelaşi timp informaţii utile privind consumul de cafea.
Site-ul prezintă povestea cafelei solubile, cele mai noi promoţii Nescafe, precum şi reţete pentru prepararea celor mai gustoase tipuri de cafea. În secţiunea Cafea şi sănătate se regăsesc articole despre beneficiile cafelei solubile şi efectele consumului de cafea asupra sănătăţii corpului, iar Cana cu noutăţi oferă detalii despre cele mai noi proiecte media desfăşurate de Nescafe. Meniul este completat de prezentarea produselor Nescafe (Nescafe Brasero, Nescafe Red Cup, Nescafe Gold, Nescafe Espresso, Nescafe Cappuccino, Nescafe 3in1, Nescafe Frappe).
Elementul de originalitate îl constituie platforma Tu ce cafea eşti azi?, în funcţie de preferinţele menţionate de utilizatori, aceştia fiind direcţionaţi către unul dintre cele trei microsite-uri: Intimacy, Energy şi Sophistication.
Nescafe Energy redă ritmul muzicii şi al oraşului, reprezentând o platformă de distracţie pentru utilizatori şi oferindu-le posibilitatea de a afla care sunt cele mai incitante evenimente din oraş. Nescafe Intimacy conţine teste de personalitate care relevă toate tipologiile de "cafegii" şi testează gradul de romantism. Nescafe Sophistication îi îndeamnă pe utilizatori să povestească experienţele personale legate de cafea, cuprinde recomandări de filme, lecţii de dans virtuale şi quiz-uri de bune maniere.
"Prin lansarea platformei online www.nescafe.ro am creat un loc special pentru consumatori, pentru că ne dorim să ne cunoască cât mai bine şi în acelaşi timp să primească informaţii utile privind consumul de cafea. De aceea, utilizatorii vor avea acces în permanenţă la cele mai noi ştiri comunicate de brandul NESCAFÉ, având în acelaşi timp ocazia de a explora o lume a distracţiei împreună cu cei mai buni prieteni. Cafeaua este un ingredient principal pentru clipele plăcute din timpul zilei, site-ul fiind creat în jurul celor mai bune pretexte în care savurăm o cafea, precum distracţia cu prietenii sau momentele intime petrecute cu cel drag", declară Ana-Maria Stanca, Group Brand Manager Nestle Beverages.
Platforma www.nescafe.ro a fost creată de Nestle România împreună cu MRM Partners. Echipa Nestle care a lucrat la acest proiect a fost formată din Ana-Maria Stanca (Group Brand Manager), Silviana Mihalache (Senior Brand Manager), Isolda Zăvoianu (NHW & cRM Manager), Raluca Boboc (cRM Coordinator).
Echipa MRM care a lucrat la acest proiect a fost formată din: Bogdana Butnar (Managing Director), Radu Olteanu (Senior Art Director), Andrei Haţegan (Senior Copywriter), Irina Radencovici (Copywriter), Mihai Caluseriu (Senior Digital Art Director), Tiberiu Bucovei (Senior Flash Developper), Daniel Florea (Senior Web Developer), Georgiana Toea (Senior Account Executive) şi Lavinia Duţescu (Senior Account Executive)..
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|