transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 29-10-2007

www.schhh.ro - Schweppes Film Festival, campanie Schweppes pentru publicul matur

www.schhh.ro - Schweppes Film Festival, campanie Schweppes pentru publicul matur

Liderul pietei de bauturi carbogazoase tonice, Schweppes, a lansat o noua campanie de comunicare. Sub conceptul Schweppes Film Festival, brandul revine in atentia consumatorilor printr-o comunicare originala, de impact, plina de suspans si umor cu dedicatie speciala "Schhh... pentru un public matur". Comunicarea se desfasoara in mai multe medii, insa mediul online este parte importanta a campaniei, prin site-ul special dedicat, www.schhh.ro.

"Brandul Schweppes lanseaza o noua campanie de comunicare, special dedicata publicului matur, sofisticat, cu un fin simt al umorului. Adultii apreciaza marcile care se construiesc pe incredere si unicitate. Prin Festivalul de Scurt - Metraje Schweppes, am construit o campanie originala, care incita, da indicii si implica inteligent consumatorul in dezlegarea misterului", a spus Natalia Predut, Group Brand Manager Bauturi Racoritoare Carbogazoase Coca-Cola Adriatic and Balkan Business Unit.

Ideea noii campanii a pornit de la valorile brandului si de la caracteristicile adultilor, publicul care prefera aceasta bautura racoritoare Campania Schweppes Film Festival este structurata pe ideea unei serii de scurt-metraje al caror fir epic este inteles pe deplin doar accesand site-ul www.schhh.ro.

Scurt-metrajele din cadrul Festivalului au fost selectionate din creatiile cinematografice ale mai multor regizori din Europa, fiind special concepute in urma unui brief dat de Schweppes. Cineastii au plecat de la un mesaj specific, dar au avut deplina libertate in abordarea diverselor genuri cinematografice - romance, drama, thriller, comedie, actiune.



Schweppes continua sa-si construiasca astfel imaginea ca bautura racoritoare autentica pe care adultii o integreaza in viata lor pentru a se revigora fizic si mental si pentru a castiga stil si originalitate, remarca oficialii companiei.. Portofoliul Schweppes in Romania cuprinde la momentul actual Kinley Tonic, Bitter Lemon si Clear Lemonade.

Desi un segment de nisa pe piata de bauturi racoritoare din Romania, in acest moment, bauturile racoritoare tonice carbogazoase reprezinta un procent de 3,4% din totalul categoriei de bauturi racoritoare carbogazoase (sursa MEMRB).

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar