Bergenbier, brandul principal al companiei Bergenbier S.A. şi unul dintre cele mai puternice branduri de bere din segmentul mainstream, celebrează Ziua Bărbatului la scară naţională şi lansează o ediţie specială, în galben, dedicată Zilei Bărbatului şi tuturor bărbaţilor din România.
Pentru a cinsti performanţa de a fi unul dintre cele mai populare şi mai puternice branduri româneşti din toate timpurile, ediţia specială Bergenbier va sta sub semnul culorii galbene. Bergenbier va lansa această ediţie cu ocazia evenimentului Ziua Bărbatului, creat de către Bergenbier în 2007, unicul eveniment de acest gen şi de o asemenea anvergură din România, şi care a intrat deja în tradiţia sărbătorilor româneşti.
“Ne onorează faptul că Ziua Bărbatului este astăzi mai mult decât o inţiativă de brand - asta ne-am dorit de la început. Şi am reuşit! Am făcut din Ziua Bărbatului o sărbătoare consacrată, pe care o aşteaptă şi o celebrează toţi bărbaţii din România. Astăzi, ziua de 5 mai în care sărbătorim Ziua Bărbatului este un fenomen social, un manifest pentru masculinitate şi totodată o performanţă unică pentru un brand de pe piaţa de FMCG din România”, a declarat Mihai Ghyka, Preşedinte Bergenbier S.A.
Ediţia dedicată Zilei Bărbatului este disponibilă în reţelele de distribuţie de la începutul lunii aprilie, în toate ambalajele existente: sticlă, cutie, Q-Pack.
Şi pentru că vorbim despre un brand de bere care s-a impus de-a lungul timpului drept cea mai “masculină” bere din România, tot cu ocazia Zilei Bărbatului, Bergenbier va lansa şi un imn închinat bărbaţilor.
Imnul reprezintă punctul central al unei ample campanii de comunicare dedicată Zilei Bărbatului, care va dura din luna aprilie până după 5 mai, Ziua Bărbatului.
De asemenea, multe suprize îi aşteaptă pe toţi bărbaţii români şi pe platforma online www.ziuabarbatului.ro, care va fi lansată odată cu demararea campaniei.
Bergenbier este primul brand lansat pe piaţa locală din portofoliul Bergenbier S.A. şi totodată motorul business-ului, reprezentând anual aproximativ jumătate din volumul şi valoarea vânzărilor firmei. De la 1 martie 2010, producatorul de bere şi-a schimbat numele în Bergenbier S.A., ca semn firesc al recunoaşterii unui renume pe care compania şi l-a creat pe piaţa locală şi a importanţei pe care brandul creat pe gustul şi pe sufletul românilor, în mai 1995, îl are în portofoliul companiei şi în mintea consumatorilor.
“Lansat în 2007 de către Bergenbier, evenimentul Ziua Bărbatului a devenit un brand în sine. Am luat decizia de a ne alătura din nou, anul acesta, bărbaţilor din România, pentru a celebra împreună evenimentul Ziua Bărbatului, pornind de la legătura emoţională extrem de puternică pe care consumatorul o are faţă de brandul Bergenbier, faţă de tot ceea ce brandul a construit în timp. De aceea, cu ocazia Zilei Bărbatului regăsim valorile definitorii ale brandului (masculinitate, galben, prieteni) care vin cât se poate de natural, într-o ediţie specială.”, a adăugat Mihai Ghyka, Preşedinte Bergenbier S.A.
Brand dezvoltat special pentru piaţa locală de bere, Bergenbier a făcut pionierat în România încă de la lansarea din 1995, când a fost prima bere din segmentul mainstream distribuită la nivel naţional. Bergenbier a fost primul brand de bere românesc ce a lansat un sortiment fără alcool în segmentul mainstream, în 2001, şi a revoluţionat segmentul de piaţă al berilor îmbuteliate în sticlă de plastic, lansând în luna iunie 2003 Bergenbier Q-Pack, un ambalaj inovator care permite păstrarea berii în sticle de plastic în condiţii optime pentru mai mult timp.
Astăzi, Bergenbier este unul dintre cele mai puternice branduri româneşti, bucurându-se de o notorietate de peste 95% în rândul consumatorilor din ţara noastră (conform unui studiu realizat de Synovate în 2009) şi are unul dintre cele mai longevive şi mai populare sloganuri din istoria publicităţii din România (“Prietenii ştiu de ce!”).
.