transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 03-10-2013

Companiile pot cheltui cu relocarea pana la 10.000 EUR pe angajat - analiza Immpuls

Companiile pot cheltui cu relocarea pana la 10.000 EUR pe angajat - analiza Immpuls

Potrivit Immpuls, companie de consultanta, proiectare şi project management in real estate, costurile pe care companiile trebuie sa le suporte atunci cand decid sa se mute in alte spatii de birouri pot varia intre 2800 EUR si 10.000 EUR pe angajat. Pana la opt componente sunt incluse in costurile de mutare, cel mai mic fiind reprezentat de transportul efectiv, iar cel mai mare, aproximativ o treime, find alocat pentru lucrarile de constructie si amenajare. Chiriasii ar putea evita aceste costuri daca ar solicita proprietarilor un upgrade calitativ al spatiilor de birouri, care ar ajuta si cladirile mai vechi sa ramana in circuitul de inchiriere.

Alte costuri importante care contribuie la costul cheltuielilor tin de readucerea spatiilor la starea initiala, agreata de obicei prin contract (9-14%), si de achizitia de mobilier si echipamente noi (29-40%).

„Un upgrade substantial al cladirilor vechi cu carente functionale si de calitate poate pleca in medie de la 50.000-150.000 EUR pe etaj, echivaland cu costurile de mutare a circa 18-54 de angajati. Dinamica relocarilor in cladiri noi, pentru un plus de calitate si cheltuieli mai mici, afecteaza in egala masura chiriasii si proprietarii. Ambele parti ar putea beneficia de o eficienta financiara, daca proprietarii ar investi in pastrarea chiriasilor, asigurand astfel si cladirilor de birouri existente un avantaj competitiv pe piata, in fata noilor constructii”, a declarat Tudor Popp, Managing Partener Immpuls Real Estate Solutions.

„In Romania, cele mai frecvente aspecte calitative reclamate de catre angajati tin de climatizare (ventilatie, volum de aer proaspat, temperatura) si zgomot, care pot fi imbunatatite fara a afecta activitatea curenta a chiriasilor.

Totusi, aceste argumente calitative de baza sunt frecvent neglijate de catre factorii decizionali care favorizeaza considerentele de imagine si reprezentare si/sau de reducere a costurilor”, a completat Tudor Popp.

Potrivit companiei, in prezent, cea mai sensibila industrie la probleme de relocari este IT&C. Cu o cerere continua de personal din partea companiilor, angatii din IT&C detin in general o putere considerabila de presiune, inclusiv in aspecte care tin de mutare. Piata autohtona a inregistrat o serie de cazuri in care companii de profil autohtone au pierdut intre 10 si 30% din personal, cand mutarile au luat in considerare doar aspectele de eficientizare a costurilor, neglijandu-le, spre exemplu, pe cele de accesibilitate (mijloace de transport in comun, timp efectiv de transport).

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar