transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 28-06-2013

Zonele de food, entertainment si spatiile pentru copii din centrele comerciale, in extindere

Zonele de food, entertainment si spatiile pentru copii din centrele comerciale, in extindere

“Mixul de chiriaşi din centrele comerciale din România se va schimba semnificativ în următorii ani, zona de entertainment (mai puţin influenţată de era internetului, comparativ cu magazinele de fashion, de exemplu) urmând să aibă mult mai multă <<greutate>> în menţinerea traficului centrelor comerciale", a arătat Graham Kilbane, COO Argo Real Estate Opportunities Fund (ARGO). ARGO este unul dintre cei mai mari proprietari de parcuri de retail și centre comerciale din România.

Conform estimărilor unui studiu realizat de ARGO, chiriaşii din zona de food şi entertainment (restaurante, fast-food-uri, cafenele, jocuri indoor etc), mai puţin afectați de "epoca online", îşi vor continua extinderea în anii viitori în centrele comerciale din România, atât ca număr, cât şi ca suprafeţe, piaţa locală pe acest segment fiind oricum încă subdezvoltată faţă de potenţial. De asemenea, cinematografele se vor înmulţi în anii următori, iar amenajarea acestora va impune recalibrarea unor zone pentru a crea spaţii suficient de largi pentru a oferi o experienţă unică de petrecere a timpului liber. Astfel, se va compensa regresul altor categorii de retaileri, care nu vor reuşi să se adapteze erei comerţului pe internet.

“Unii retaileri ştiu să profite de oportunităţile mediului online şi să-şi asigure susţinerea reciprocă a celor două componente (comerţul online şi, respectiv, cel real): avem exemple de retaileri de top la nivel mondial care înregistrează un adevărat succes în acest sens. Sunt însă companii în cazul cărora lucrurile nu vor evolua în mod favorabil sub acest aspect, aceasta nefiind o particularitate a României, ci o tendinţă la nivel global”, a precizat Graham Kilbane.

Zonele special amenajate pentru copii s-ar putea extinde semnificativ, la rândul lor, în centrele comerciale, conform studiului ARGO. “Copiii din România au încă la dispoziţie extrem de puţine variante de distracţie specifică, aşa încât, în afara teatrelor pentru cei mici şi a parcurilor (nici acestea prea multe), nu rămân multe opţiuni; mai mult, dacă vorbim de spaţiile indoor, atunci opţiunile devin foarte reduse.

Aici exista deci un potenţial de business, stimulat o dată în plus de faptul că din ce în ce mai mulţi părinţi sunt de părere că internetul este util pentru toată lumea, dar viaţa reală şi socializarea au rostul lor pentru evoluţia copiiilor”, a arătat Graham Kilbane.

După entertainment, food și spațiile pentru copii, în funcţie de locaţia fiecărui centru comercial, pe locul următor ca potenţial de extindere în viitor s-ar putea afla activităţile dedicate comunităţilor locale. Comparativ cu alte state europene, activitatea ONG-urilor şi voluntariatul se află încă la cote reduse în România, deşi trendul este favorabil. “Cred că centrele comerciale se vor implica din ce în ce mai mult în viaţa comunităţilor locale în mod regulat, atât prin activităţi proprii, cât şi în parteneriate cu alte instituţii sau organizaţii. De exemplu, ARGO a implementat în parcurile sale comerciale un program săptămânal de instruire gratuită a generaţiei a treia în utilizarea calculatorului şi a internetului şi cred că și alte centre comerciale oferă diferite oportunități în acest sens”, a precizat Graham Kilbane.

Conversia cu succes a diferitelor spaţii comerciale va depinde însă de evaluarea corectă a nevoilor fiecărei arii deservite de fiecare centru comercial, de mixul de chiriaşi, precum şi de capacitatea de a păstra treaz interesul publicului faţă de noile opţiuni. „Schimbările nu sunt uşoare şi, mai mult, acestea înseamnă parcurgerea doar a primei jumătăţi de drum: după ce au fost implementate, chiriaşii şi managementul centrului comercial au misiunea de a menţine atracţia cumpărătorilor şi de a consolida business-ul”, a arătat Graham Kilbane.


Argo Real Estate Opportunities Fund (ARGO) este unul dintre cei mai mari proprietari de parcuri de retail și centre comerciale din Europa Centrală şi de Sud- Est, deţinând proiecte ce totalizează peste 340.000 mp GLA. ARGO este un fond închis de investiţii, orientat prioritar către piața de retail. Fondul este administrat de Argo Group Limited (AGL), companie de asset management axată pe piețele emergente. AGL a fost fondată în anul 2000 și administrează active în valoare de 400 milioane de dolari; compania are birouri în Marea Britanie, Cipru, România, Ucraina, Argentina și Singapore și, din 2008, este listată la Alternative Investment Market (AIM) din Londra.

În România, Argo Real Estate Opportunities Fund deţine patru parcuri de retail: Shopping City Sibiu, Shopping CitySuceava,  Era Shopping Park Oradea şi, respectiv, Era Shopping Park Iaşi , cumulând o suprafaţă totală închiriabilă de 271.000 mp. Era Shopping Park este cel mai mare parc de retail din Oradea, având  64.000 mp suprafaţă inchiriabila. Era Shopping Park Iaşi este, de asemenea, cel mai mare retail parc din oraş, cu 80.000 mp spaţii de închiriat(la finalizarea proiectului),. Shopping City Suceava are o suprafaţă inchiriabilă de 47.000 mp, iar Shopping City Sibiu este cel mai mare parc de retail din portofoliul ARGO  şi cel de-al treilea ca mărime din România, cu peste 80.000 mp suprafaţă închiriabilă.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
matzcrorkz
QvcpxU Thanks again for the blog article.Thanks Again. Awesome.
the best seo service
GSK5H3 I appreciate you sharing this article post.Thanks Again. Keep writing.
Sinan
Would love to get involved in this, will check with quad but could run this as a class pjecort anyway and find out/ link up with others all around the world!! Sounds great. Please get in touch if you'd like us to get involved. We are Acharacle primary school, west coast, Highlands, Scotland. Thanks. Rachel twitter @SalGrylls
Susanne
I completely agree with Dawn too. I hated Molly Ringwald as Frannie and, aothlugh I like Gary Sinise, I didn't feel he was right for the part of Stu at all. I pictured Stu a big, tall, Texan cowboy. Rob Lowe was ok for Nick but not great. Bill Fagerbakke and Ruby Dee were dead on great for Mother Abigail and Tom Cullen (M-O-O-N). They need a much better, taller, thinner, more menacing Flagg as well (and no mullet for god's sake). I would like to see it redone and redone well. Hope Affleck is up to the task .I'd hate to be disappointed on another screen adaptation of my all-time favorite book.BTW I though Dolores Claiborne and Misery were very good adaptations as well .but I'm totally freaked out about Javier Bardem playing Roland Deschain wtf??
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar