transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 04-09-2014

Austrian Airlines, de 55 de ani in Romania

Austrian Airlines, de 55 de ani in Romania

Primul zbor Austrian Airlines spre Bucuresti a avut loc în data de 2 septembrie 1959. De-a lungul timpului, compania a devenit un reper de calitate si încredere atât pentru turisti, cât si pentru oamenii de afaceri care vin sau pleacă din Bucuresti via Viena. In prezent, 55 de ani mai târziu, Austrian Airlines operează 5 zboruri zilnice între Bucuresti si Viena, zboruri zilnice către Sibiu, precum si 6 zboruri săptămânale spre Iasi. Compania oferă astfel conexiunea ideală între România si 130 de destinatii în 55 de tări din Europa, America de Nord, Asia si Orientul Mijlociu.

Între 1 septembrie si 15 septembrie, Austrian Airlines sărbătoreste cei 55 de ani de prezentă în România alături de pasagerii săi, cărora le oferă o serie de reduceri speciale. Pentru orice bilet către destinatii intercontinentale, acestia primesc o reducere de 55 EUR (cod reducere Viena55IK), iar pentru biletele către Europa reducerea este de 15 EUR (cod reducere Viena55). Toate reducerile sunt valabile pentru biletele achizitionate de pe site-ul www.austrian.ro. Mai multe detalii sunt disponibile aici: http://www.austrian.com/Info/AustrianIn/Contact.aspx?sc_lang=ro&cc=RO

Alături de conexiuni excelente, pasagerii Austrian Airlines se bucură de serviciile printre cele mai consistente si fiabile din lume.

În anul 2013, la nivel global, cu 73 de aeronave, compania a operat un total de 135,088 de zboruri, din care 70 zboruri zilnice. Cursele au avut o regularitate de 98.9%, în timp ce punctualitatea plecărilor a fost în jur de 88.5%.

Austrian Airlines oferă pasagerilor ce călătoresc la clasa economy posibilitatea de a alege si comanda, pe lângă masa inclusă în pretul călătoriei, oricare dintre meniurile de trei feluri proaspăt preparate si furnizate de DO & CO. Pentru doar 15 EUR, pasagerii pot comanda în avans delicii culinare cum ar fi un mic dejun cald, un snitzel vienez, specialităti japoneze si multe altele.

Meniul special dorit se poate comanda cu doar un click, pe www.austrian.com. Cei cărora le este dificil să aleagă au posibilitatea de a comanda meniul cu până la 36 de ore înaintea decolării. În plus, în baza codului de rezervare, se poate comanda un meniu a la carte si sub forma unui cadou surpriză. Pe lângă toate acestea, atât pasagerii Business Class, cât si cei Economy Class primesc gustări sau mese gratuite, precum si o gamă largă de băuturi calde si reci.

Austrian Airlines a renovat întreaga flotă intercontinentală si a montat cabine noi si moderne. Astfel, pasagerii de pe cursele intercontinentale beneficiază de avantajele noilor cabine. Pentru clasa Economy, printre avantaje se numără scaunele cu un grad ridicat de confort sau sistemul integrat de divertisment disponibil non-stop. În ceea ce priveste gama Business Class, vedete sunt scaunele ergonomice inovatoare, ce pot fi rabatate la orizontală si transformate astfel în veritabile paturi confortabile. De asemenea, multipremiata companie DO& CO furnizează si pe aceste zboruri delicii culinare din toată lumea.

Austrian Airlines este cel mai mare operator aerian din Austria si oferă o retea globală de rute către aproximativ 130 de destinatii. Reteaua de destinatii este în mod particular mai densă către Europa Centrală si de Est, Austrian Airlines fiind lider de piată în această regiune, cu 41 de destinatii. Gratie localizării geografice favorabile, în inima Europei, centrul operational al companiei, situat pe aeroportul international din Viena, este poarta ideală dintre Est si Vest.

Austrian Airlines face parte din Lufthansa Group, cel mai mare grup de companii aeriene din Europa, si membru al Star Alliance, prima aliantă globală a companiilor aeriene internationale. În România, compania aeriană operează 49 de zboruri pe săptămână din Bucuresti, Sibiu, Iasi si Cluj-Napoca (în regim code-share) către Viena.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Jothi
that it is on the way. One day gone second day also bag never avrired and i was given same kind of answers to my questions. Finally third day your baggage services guy called and mentioned that my bag is going to be delivered at my place but he will not be able to deliver it to my home and asked me to come to bus stop to pick it up. That was anyways infuriating but i still gave you guys a benefit of doubt and went to bus stop to pick it up. When i reached , due to my recent experiences i had completely lost faith in your airlines and that is why i made sure i open my bag in front of your representative to check my belongings. Well my worst fear came true and my iPhone 5S was no where to be found in my luggage. I would like to mention here that bag was sealed by Austrian airlines. I asked that representative and got no answer. I wrote my official complaint in the delivery order , called your baggage services at Delhi airport registered a complaint and faxed them all the documents they wanted me to. Its been two weeks since then , i waited and waited and just got no answers to my questions and no body had any clue about any process regarding this situation. That was a $700 phone that disappeared in thin air and no body has any clue at Austrian airlines what happened to it. Since you guys took responsibility to get it through customs and delivering it to my place i believe in every aspect of it right from not delivering it on time at right place and even with my valuables you FAILED.. I'm expecting a prompt reply and proper compensation for all my hassle , harassment as well as tension that you have caused. All my wearable s were in that bag and i could no go to important places just because bag was not delivered on time . On top of it you guys stole the iPhone( at least that is what i am assuming right now). My only option left after this is to go to consumer court .Please look into this case and let me know further proceedings.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar