transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 16-04-2024 4.6664 lei 4.9737 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 11-05-2015

Paralela 45 - recunoscuta pentru al saptelea an consecutiv agentia de turism in care romanii au cea mai mare incredere

Paralela 45 - recunoscuta pentru al saptelea an consecutiv agentia de turism in care romanii au cea mai mare incredere

Paralela 45 a fost recunoscuta drept „The most trusted brand 2015”, la categoria Agentii de Turism in cadrul celui mai recent studiu de piata realizat asupra consumatorului roman de revista Reader’s Digest. Este cel de-al saptelea an consecutiv in care Paralela 45 se bucura de cel mai ridicat nivel de incredere in achizitionarea vacantelor.

Trusted Brands 2015 este cel mai complex studiu de piata asupra consumatorului european si are ca scop selectarea brandurilor care au castigat increderea consumatorilor si se plaseaza in topul preferintelor acestora. Anul acesta studiul s-a realizat in sapte tari, printre care si Romania.

„Anul acesta facem 25 de ani de la prima vacanta organizata pentru romani si sapte ani de cand acestia ne declara agentia de turism numarul 1. Pana la urma acesta a fost si telul nostru, sa facem diferenta prin calitate, sa le castigam increderea, sa ii surprindem mereu si mereu cu optiuni noi de calatorie, astfel castigandu-le increderea. Dupa 25 de ani, in care am oferit vacante in numeroase destinatii, suntem mandri sa vedem ca romanii au încredere in noi si ca experienta noastra le garanteaza calitatea. Iar acest lucru nu ar fi fost posibil fara intreaga echipa formata din cei aproape 200 de colegi care transforma in realitate visul fiecarui turist, prin crearea unor vacante de neuitat. In prezent am depasit 100 de circuite in portofoliu, am extins numarul de agentii, iar cei 25 de ani de munca tocmai ce au fost incununati cu si mai mare succes prin acest premiu”, a declarat Alin Burcea, Presedinte Paralela 45.



Paralela 45 activeaza de peste 25 de ani pe piata vacantelor, fiind unul dintre cele mai vechi branduri de turism din Romania, ce detine o retea nationala formata din 35 agentii si aproape 200 de angajati. Alaturi de turismul individual si intern, chartere, bilete de avion, Paralela 45 se concetreaza acum pe cele peste 100 de circuite pe toate continentele, multe dintre acestea regasindu-se in exclusivitate doar aici. Circuitele in Africa, America si destinatiile exotice reprezinta punctele forte ale ofertei agentiei Paralela 45. Multe dintre cele peste 100 de circuite oferite de Paralela 45 au plecari din marile orase ce dispun de aeroport. Din 2014 Chisinaul a intrat pe harta turismului Paralela 45 prin charterele cu plecare directa catre Antalya si Creta. Tot din Chisinau exista si vacante in Dubai, Barcelona, Lisabona, Viena si Budapesta.

Trusted Brands 2015 s-a desfasurat concomitent in sapte tari europene, printre care si Romania, respondentii avand la dispozitie pentru a alege 20 de categorii comune si un numar de maximum 18 categorii locale. Participantii selectati din clientii activi ai revistei Reader’s Digest nu au primit variante de raspuns, ci au fost rugati sa nominalizeze ei insisi marcile in care au incredere si sa le evalueze apoi in functie de "Calitate", ’’Valoare excelenta", "Imagine puternica", "Intelegerea nevoilor clientilor" si ’’Responsabilitate sociala’’. In perioada septembrie-noiembrie 2014, in Europa (Austria, Elvetia, Finlanda, Germania, Portugalia, Romania si Rusia) s-au trimis 285.396 de chestionare cu intrebari deschise, dintre care 50.000 in Romania.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar