transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 01-07-2012

Piata de turism online a crescut cu peste 30% in primele 5 luni din 2012

Piata de turism online a crescut cu peste 30% in primele 5 luni din 2012 In primele 5 luni ale anului 2012, agentiile de turism si-au majorat vanzarile cu plata online cu peste 30% fata de aceeasi perioada a anului trecut, conform datelor din sistemul PayU care analizeaza evolutia a aproape 170 de agentii de turism care isi dezvolta afacerile in mediul online si utilizeaza solutia PayU.

„In contextul in care evolutiile in offline sunt extrem de mici sau chiar negative, mediul online ofera toate ingredientele pentru ca agentiile de turism sa isi creasca vanzarile: solutii integrate cu sistemele lor interne de rezervari, posibilitati multiple de parteneriate si promotii, canale de comunicare mai eficiente si, mai ales, rapiditate in procesul de vanzare si incasare. In consecinta, vedem cresteri constante de la un trimestru la altul, atat in volumul pietei, cat si in numarul jucatorilor care isi dezvolta canalul online”, explica Cristi Herghelegiu, Country Manager PayU in Romania.

In ceea ce priveste valoarea medie a tranzactiei in industria turismului, aceasta a crescut cu 18%, de la 155 euro la 182 euro. Situatia se schimba in cazul perioadelor cu promotii, cand valoarea medie a tranzactiei poate sa se dubleze.

Un exemplu in acest sens il reprezinta campania de promovare a turismului online implementata de Visa Europe si Veltravel prin care clientii agentiei primesc discount-uri de 5%, 7% sau 10% in functie de serviciul achizitionat, campanie in care valoarea medie a tranzactiei a ajuns pana la 430 de euro, in conditiile unui discount mediu per comanda de 40 euro.

„Platile pe internet au inregistrat un ritm de crestere sustinut in ultimii ani, dar sunt inca la inceput. Visa Europe a identificat potentialul imens de crestere a platilor online si sustine in mod proactiv dezvoltarea acestui segment. Astfel, dorim sa lucram indeaproape cu comercianti pentru a oferi detinatorilor de carduri Visa preturi mai avantajoase pe internet comparativ cu cele la plata in numerar.
  Totodata, vom continua sa incurajam inrolarea cardurilor de catre detinatori in platforma Verified by Visa pentru a beneficia de siguranta sporita la platile online”, declara Catalin Cretu, General Manager Romania, Visa Europe.

„Ne bucuram ca Visa Europe a ales sa sustina alaturi de Veltravel dezvoltarea serviciilor de turism online si am reusit sa initiem impreuna un parteneriat care are ca rezultat final popularizarea platilor online cu carduri Visa pentru serviciile turistice”, precizeaza Eugen Iacob, Director Veltravel.

Campania a generat, de asemenea si o crestere a vanzarilor pentru serviciile de cazare sau pentru pachete complete de vacanta. Astfel, de la inceputul campaniei, repartitia pe tipuri de produse platite online arata ca 64% dintre tranzactii au fost pentru servicii de cazare, 7% dintre tranzactii au fost efectuate pentru pachete complete de vacantasi 29% pentru servicii de transport.

Cele mai cautate destinatii pe segmentul biletelor de avion au fost orasele Madrid, Barcelona, Roma, Londra si Paris, in timp ce majoritatea pachetelor de cazare au fost achizitionate pentru Sunny Beach, Corfu, Burgas, Paris si Halkidiki, conform agentiei de turism Veltravel.

PayU Romania este cel mai important furnizor local de solutii eCommerce integrate, parte a PayU Group detinut de Naspers Ltd, un grup multinational, cu operatiuni in domeniile media, Internet si eCommerce.
.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Momo
Braşovul este pe locul trei de mai bine de 45 de ani, deci nu văd care este ştirea sau care este partea de ionfrmaţie din această ştire redundantă. Adică exact din momentul de la eenceputul anilor 60, ce2nd statul a investit puternic een litoral, Constanţa lue2ndu-ne faţa atunci, definitiv. O bună eentrebare ar fi de ce Constanţa are een mai puţin de două luni mai mulţi turişti dece2t are Braşovul een douăsprezece, mai ales că, după cum lesne putem constata, dotările din turismul constănţean sunt de toată jena, domină jegul (la propriu), obrăznicia şi evaziunea.Un posibil răspuns. Braşovul şi-a distrus, een complicitate cu cenalta Poartă de pe De2mboviţa, principala perlă turistică: staţiunea Poiana Braşov, staţiune a cărei frecventare nu era een trecut legată doar de (in)existenţa stratului de zăpadă. Au transformat-o eentr-un cartier exclusivist, de prost gust, ave2nd ca singure alternative la schiat doar ce2rciuma şi bordelul. Cadrul natural unic een Europa şi calitatea construcţiilor ridicate een trecut care aduceau de fapt turismul de calitate au fost literalmente desfiinţate de oportunism, grandomanie şi preferinţa pentru be2lci.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar