Tour-operatorul roman Eximtur a lansat la Bucuresti cele doua cataloage cu ofertele companiei pentru cei care doresc sa-si petreaca vacanta in strainatate cu ocazia sezonului estival, informeaza Rompres, citat de ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.
"Incepand cu acest an vom separa produsele de turism extern ale companiei, prin intermediul a doua cataloage, care aduc si un nou concept, cel al vacantelor modulare, prin intermediul carora clientii isi pot organiza singuri vacantele", a declarat pentru Rompres directorul general Eximtur, Lucia Morariu.
Catalogul Basic cuprinde o selectie cu 500 de unitati de cazare de la o stea la cinci stele, peste 50 de destinatii in Europa, pachete turistice pentru individuali, circuite culturale, zboruri charter si pachete de tip City Break, si se adreseaza in general turistilor cu bugete medii sau reduse.
Catalogul Deluxe este o noutate si prezinta o selectie cu peste 20 de unitati de cazare de top, servicii exclusiviste in peste 100 de destinatii in intreaga lume, hoteluri de patru si cinci stele si unitati de cazare super clasificate la sase si sapte stele, precum si apartamente prezidentiale, vile de lux, sau apartamente in hoteluri din lanturile Four Season, Kempinski, Ritz sau Sheraton.
Catalogul este adresat in special clientilor cu un buget mai ridicat.Compania transilvana isi propune in 2007 o crestere cu circa 30 la suta a cifrei de afaceri pe piata romaneasca, Eximtur deschizand recent si o a doua agentie la Bucuresti.
Eximtur a inregistrat o cifra de afaceri de 28 milioane euro in 2006, fiind unul dintre principalii tour-operatori de pe piata Romaniei prin cele noua agentii proprii si cele peste 500 agentii partenere din intreaga tara.
Articol bazat pe un material furnizat de agentia de presa Rompres.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.